Subject: Vs: Tervishoiuteenuse osutaja kohustuslik vastutuskindlustus
From: "TA Info" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,Kertu Laanepõld <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Sep 2024 15:46:32 +0300

Tere

Tegevusloa kehtivuse nägemiseks ei pea registrisse sisenema.

Palun kasutage vasakmenüüs „Tegevusload“ rubriigi otsinguvormi 
https://medre.tehik.ee/search/licenses .

Lugupidamisega

Stella Ilves

dokumendihalduse juht

üldosakond

794 3517

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]
 <http://www.terviseamet.ee/> www.terviseamet.ee

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev e-kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud 
kirja ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage 
saadud kiri koos kõikide lisadega. Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: neljapäev, 5. september 2024 15:42
Adressaat: TA Info <[email-masked]>; Kertu Laanepõld 
<[email-masked]>
Teema: Tervishoiuteenuse osutaja kohustuslik vastutuskindlustus

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

On tarvidus kontrollida enda kindlustusklientide tegevuslubade numbreid ja 
kehtivust.

Logisin küll https://medre.tehik.ee/,

kuid vastavasse registrisse ei saa.

Kuidas toimida?

Heade soovidega,

Ruth

Ruth Poljakov

+372 53 822 651

äriklientuuri müügijuht

NB Kindlustusmaakler

kasko-, kodu-, vara -,vastutus- jm kindlustuspoliisid. Tasuta nõustamine, 
haldamine ja sõlmimine.

Koostööpartnerid- kõik Eesti kindlustusseltsid.